Перейти до основного вмісту

Тема 7. Поєднання 3D та 2D





Поєднання 3D та 2D технологій в електронному монтажі

Враховуючи об’єми пам’яті (розглядалося на минулій лекції) як потребує 3D для роботи, використання 3D виправдано лише там, де по-іншому отримати результат неможливо.
Тому скрізь де можна добитися ілюзії 3D, саме так і роблять.

Наприклад, якщо ви за фільмували людину на зеленому, і вам необхідно використати окремо відзнятий задній план, кути зйомки якого не підходять для суміщення зображень, ви можете переробити відзнятий задній план за допомогою 3D програми.
Але це буде довго.

Проте ви можете за допомогою таких фільтрів як Corner pin в After Effects змінити перспективу відзнятого плану, і таким чином позбутися довгої складної роботи.





Бувають ситуації, коли якусь частину зображення не зробиш без 3D. Але і тут намагаються обмежити це використання лише необхідною частиною зображення.

Наприклад ми розглядали фільтр Sphere.
За допомогою цього фільтра використавши зображення мапи (або супутникового знімка), ми можемо зробити земну кулю.







При цьому для утворення реалістичної кулі фільтр використовує 3D розрахунки, але вони не виходять з межі фільтра, і для After Effects це звичайний 2D шар.
Саме тому в After Effects використовується псевдо 3D. Воно порівняно нескладне для обчислень, але дає багато необхідних функцій.

Про які функції мова?

1. Це система освітлення. 

Для усіх 3D шарів діють шари «світла», таким чином можна будувати композиції які освітлюються не так, як це було при зйомці.
Тут трохи про світло:



2. Це тіні. 

Для всіх 3D шарів, для яких діють шари «світла», діє також  можливість проектувати тіні від цього світла. 


Особливо важливо, що тіні можуть потрапляти на велику кількість шарів, що не потребує додаткової роботи від людини.

При цьому, для кращого ефекту, можна поєднувати 3D та 2D технології рип роботі зі світлом. Цього в такому масштабі не дає жодна програма для роботи у 3D.

Як правило, намальоване у 3D програмах світло потім додатково стилізують в After Effects.
Таки чином можна як створювати нове, оригінальне освітлення так і підсилювати вже існуюче.
Ось відео в якому розглядається два відповідних приклади:



Обидва є прикладом поєднання 3D та 2D технологій.

3. Це поєднання 3D об’єктів з 2D ефектами.

Ми вже знаємо, що зараз за допомогою cinema4d ми можемо імпортувати 3D об’єкти в After Effects.
Це дуже зручна система, але відносно нова. Кілька років тому, коли сам After Effects не надавав такої технології, існував набір зовнішніх плагінів для цих речей.
Ми вже розглядали, як за його допомогою зробили титри для одного з фільмів «Стартрек».
Зауважте, що це можна було зробити і в 3D програмі, але так було швидше та зручніше.



4. Це поєднання відзнятого матеріалу з 3D об’єктами.

Для поєднання відзнятого матеріалу з 3D об’єктами необхідно створити віртуальну камеру, яка буде повторювати усі маневри камери реальної. Довгий час це було можливо лише в 3D програмах, зараз такі функції є і в After Effects. Ви могли їх частково побачити у другому прикладі зі світлом. На подальших заняттях ми розглянемо їх докладніше.

5. Це масштабування. 

В After Effects значно простіше ніж у 3D програмах можна робити операцію мегамасштабувння.

Ми вже розглядали її на попередніх заняттях.

Скоріше за все ви вже стикалися з ситуацією, коли треба відняте зображення на монтажі збільшити, припустимо в два рази.
Якщо це зробити із звичайним HD зображенням, 1920х1080, то при збільшенні воно буде стане 960х540, а це вже зовсім інша якість.

Звичайно ви можете зняти відео з запасом, наприклад у 4К, тоді таке збільшення можна провести без проблем. Хоча не можна забувати про чіткість!

Але якщо вам треба масштабувати відео в 10 разів? В 100 разів? В 1000 разів?

Не існує камери, яка дасть вам якість з таким запасом, тому при конструюванні таких сцен, необхідно або знімати їх так, як вони будуть у фільмі, що часто неможливо, або монтувати їх з використанням 3D. Часто це можна зробити за допомогою псевдо 3D.

Ідея полягає в тому, що знаючи маршрут камери, ми можемо «підкласти соломки» там де треба.

Тобто зображення з високою роздільною здатністю покласти туди, де буде камера. А поєднати їх у 3D композиції After Effects.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вступ

У цьому семестрі ми дистанційно розглянемо 8 тем, які представлені на цьому сайті. Для отримання оцінки необхідно буде виконати практичне завдання, та здати теоретичний тест. Практичне завдання представлено на цьому сайті. Тест буде здаватись по такій формі: https://testmoz.com/2604963 пароль: Go_rtb Питання через коментарі на сайті.