Перейти до основного вмісту

Тема 4. Створення атмосферних ефектів.





Створення атмосферних ефектів є дуже розповсюдженим варіантом використання електронного монтажу. Частіше за все створюють хмари, дощ, сніг та вогонь.
Враховуючи, що ці атмосферні ефекти є складними за структурою та глобальними у плані простору, їх створення оптимально робити за допомогою тривимірних програм.
Але саме через те, що ці атмосферні ефекти є складними за структурою та глобальними у плані простору, їх моделювання у тривимірному просторі потребує величезних ресурсів пам’яті та потребує довгого часу для рендерінгу.
Отже часто доводиться йти на компроміси у створенні таких ефектів.

Створення снігу та дощу.

Для швидкого створення таких ефектів, їх створюють у двовимірному просторі.
Існують спеціальні фільтри в різних програмах, які за допомогою варіацій у розмірах та швидкості створюють ефект глибокої картини снігу чи дощу.
Ось приклади стандартного фільтру After Effects:


Аналогічний фільтр існує і для дощу:

Проблема полягає в тому, що ці ефекти не до кінця натуральні та двовимірні.
Є інші ефекти, трохи більш реалістичніші але проблеми це не вирішує.
Для більшого реалізму варто самостійно створити кілька шарів снігу, приклад чого розглянутий тут:

Якщо навіть такий підхід нас не влаштовує, треба звернутися до тривимірних плагінів для After Effects,
стандартних:

або нестандартних:

Хоча найкращим варіантом є створення справжнього тривимірного снігу:











Моделювання хмар.

Моделювання хмар має ті самі особливості що і моделювання дощу та снігу.
Є двовимірні фільтри, але вони доволі неякісні.
Як ми розглядали на попередніх заняттях, можна створити кілька шарів хмар з фото, і таким чином зробити псевдо тривимірну модель.
Але найкраще за все використовувати справжні тривимірні моделі.
Вони складаються з форми, яка часто може бути банальним примітивом.
І матеріалу, що заповнює цю форму згідно законам, побудованим по принципу fractal noise.



Моделювання вогню.

Моделювання вогню має ті самі особливості що і моделювання дощу та снігу.
Але моделювання вогню має ще одну особливість.
При створенні тривимірної моделі розраховуються рухи окремих частинок вогню, чим більше деталізація тим краще модель.
І вже потім по цій моделі рендериться вогонь.

Сьогодні також існує дуже якісний плагін TurbulenceFD для створення вогню та диму для Cinema4D, і враховуючи його інтеграцію з After Effects, цей метод стає все більш популярним:



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вступ

У цьому семестрі ми дистанційно розглянемо 8 тем, які представлені на цьому сайті. Для отримання оцінки необхідно буде виконати практичне завдання, та здати теоретичний тест. Практичне завдання представлено на цьому сайті. Тест буде здаватись по такій формі: https://testmoz.com/2604963 пароль: Go_rtb Питання через коментарі на сайті.