Створення атмосферних ефектів є дуже розповсюдженим
варіантом використання електронного монтажу. Частіше за все створюють хмари,
дощ, сніг та вогонь.
Враховуючи, що ці атмосферні ефекти є складними за
структурою та глобальними у плані простору, їх створення оптимально робити за
допомогою тривимірних програм.
Але саме через те, що ці атмосферні ефекти є складними за
структурою та глобальними у плані простору, їх моделювання у тривимірному
просторі потребує величезних ресурсів пам’яті та потребує довгого часу для
рендерінгу.
Отже часто доводиться йти на компроміси у створенні таких
ефектів.
Створення снігу та дощу.
Для швидкого створення таких ефектів, їх створюють у двовимірному
просторі.
Існують спеціальні фільтри в різних програмах, які за
допомогою варіацій у розмірах та швидкості створюють ефект глибокої картини
снігу чи дощу.
Ось приклади стандартного фільтру After Effects:
Аналогічний фільтр існує і для дощу:
Проблема полягає в тому, що ці ефекти не до кінця натуральні
та двовимірні.
Є інші ефекти, трохи більш реалістичніші але проблеми це не
вирішує.
Для більшого реалізму варто самостійно створити кілька шарів
снігу, приклад чого розглянутий тут:
Якщо навіть такий підхід нас не влаштовує, треба звернутися
до тривимірних плагінів для After
Effects,
стандартних:
або нестандартних:
Хоча найкращим варіантом є створення справжнього
тривимірного снігу:
Моделювання хмар.
Моделювання хмар має ті самі особливості що і моделювання дощу
та снігу.
Є двовимірні фільтри, але вони доволі неякісні.
Як ми розглядали на попередніх заняттях, можна створити кілька
шарів хмар з фото, і таким чином зробити псевдо тривимірну модель.
Але найкраще за все використовувати справжні тривимірні
моделі.
Вони складаються з форми, яка часто може бути банальним
примітивом.
І матеріалу, що заповнює цю форму згідно законам,
побудованим по принципу fractal
noise.
Моделювання вогню.
Моделювання вогню має ті самі особливості що і моделювання дощу
та снігу.
Але моделювання вогню має ще одну особливість.
При створенні тривимірної моделі розраховуються рухи окремих
частинок вогню, чим більше деталізація тим краще модель.
І вже потім по цій моделі рендериться вогонь.
Сьогодні також існує дуже якісний плагін TurbulenceFD для створення вогню та диму для Cinema4D, і враховуючи його інтеграцію з After Effects, цей метод стає все більш популярним:









Коментарі
Дописати коментар